Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 600 LC 4
KTM 600 LC 4
€ 1.650,- p/mnd klik hier
1989, Nieuw
KTM 620 DUKE
KTM 620 DUKE
€ 1.799,- € 2.199,- p/mnd klik hier
1997, 35158 Km
KTM 620 DUKE
KTM 620 DUKE
€ 2.500,- p/mnd klik hier
1997, 17725 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KTM GS 300 LNL
KTM GS 300 LNL
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1998, 5000 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KTM 640 DUKE II
KTM 640 DUKE II
€ 3.350,- p/mnd klik hier
2001, 43200 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KTM 520 EXC RACING
KTM 520 EXC RACING
€ 2.490,- p/mnd klik hier
2002, 8000 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KTM 400 EXC
KTM 400 EXC
€ 2.500,- p/mnd klik hier
2002,
KTM 640 DUKE II
KTM 640 DUKE II
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2003, 39786 Km
KTM 50 SX PRO JUNIOR LC
KTM 50 SX PRO JUNIOR LC
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2004, 0 Km
KTM 450 SX F
KTM 450 SX F
€ 3.350,- p/mnd klik hier
2004, 1 Uur
KTM 640 LC 4 E SUPERMOTO
KTM 640 LC 4 E SUPERMOTO
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2004, 29932 Km
KTM 950 ADVENTURE
KTM 950 ADVENTURE
€ 5.350,- p/mnd klik hier
2004, 85997 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KTM 950 ADVENTURE S
KTM 950 ADVENTURE S
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2004, 69815 Km
KTM 450 EXC
KTM 450 EXC
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2005, Nieuw
KTM 625 SMC
KTM 625 SMC
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2005, 11371 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KTM 640 ADVENTURE
KTM 640 ADVENTURE
€ 4.000,- p/mnd klik hier
2005, 22777 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2005, 20315 Km
KTM 540 SXC
KTM 540 SXC
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2005,
KTM 950 ADVENTURE S
KTM 950 ADVENTURE S
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2005, 135000 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KTM 950 SUPERMOTO
KTM 950 SUPERMOTO
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2005, 50472 Km
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2018 Motoroccasion